duminică, 19 octombrie 2008

Toate noi

Noi, oamenii din tara asta ne-am prostit de tot. Am devenit prea ignoranti. Ne lasam calcati in picioare fara nici un fel de problema. Si eu fac parte din aceasta categorie.

Observ cum suntem luati la misto de catre guvernanti, cum ne tremura chilotii pe strada cand trecem pe langa un grup de colorati, cum suntem hartuiti de cersetori, cum viitorul nostru nu suna bine deloc, dar nu facem nimic.

Imi amintesc cand eram mai mic '90-'94 cand grevele erau greve, se schimba guvernul, se faceau proteste adevarate, se obtineau majorari salariale, se mareau bursele. Acum sunt dezamagit de ce se intampla. Zilele trecute am primit un flyer care anunta un miting a studentilor la medicina si a rezidentilor. Mi s-a parut o chestie buna. Vroiam sa particip si eu la el. Nu pot fi deacord cu faptul ca un om care si-a rupt creierii 6 ani intr-o facultate sa traiasca inca 5 ani cu 200 de euro pe luna. Aseara am auzit o stire cum ca s-a amanat acest protest. Liderii sindicali au fost si au discutat cu ministrul sanatatii. Ce au obtinut?..........promisiunea ca vor fi luati in calcul la calcularea bugetului pe anul viitor......care il va face cine?.........parca in noiembrie sunt alegeri. In schimb cei ce vor beneficia cel mai mult de acest "protest" vor fi initiatorii ei, care vor ajunge probabil parlamentari sau consilieri pe la partidul la care i-au facut jocurile. In acest caz probabil cel care e la guvernare, iar daca protestul chiar ar fi avut loc probabil la unul de opozitie. (vezi cazul Banicioiu).

Vineri in autobuz, o intamplare foarte aiurea. Un autobuz nu foarte plin, dar in care mai toata lumea statea cu capul pe geam. Motivul 2 aurolaci la vreo 30 de ani care trageau cu pofta din punga. In autobuz o combinatie de miros de hoit cu aurolac. La prima statie s-au urcat controlorii. Au gasit o fata la vreo 21-22 de ani, studenta din provincie (parere personala), fara bilet. Mare scandal, amenda, "nesimtit-o", actele la control. Au dat-o jos la prima statie. Aurolacii????........si-au continuat drumul fara probleme.

Am luat vreo atitudine.?.?.?.....NU

Grozavesti. Verde la semafor. Pe trecerea de pietoni. Facusem deja 2-3 pasi pe trecere, cand o masina care virase pune o frana brusca si se opreste la cativa centimetrii de mine. Ma uit la sofer. Acesta radea si ridica din umeri. Se vedea pe fata lui ca era foarte beat.

Am sunat la politie?.?.?.? M-am uitat la numarul lui?.?.?.?..........NU

Probabil in urmatoarea intersectie chiar a lovit pe cineva mai putin norocos. WHO GIVES A FUCK? 

Asta e atitudinea mea si a tuturor oamenilor din tara asta.

Ne doare in p*** de tot ce se intampla in jurul nostru, atata timp cat nu ne afecteaza prea rau.

Niciodata nu m-as baga daca as observa ca cineva e jefuit, batut, sau pe trotuar lesinat.

De ce sa ma implic? Poate mi-o iau si eu. 

De ce sa il intreb pe cel care arunca o hartie, o sticla goala sau orice mizerie pe jos, de ce a facut asta. E ok. Pot sa ocolesc mizeria, dar nu as vrea sa ma trezesc cu ochiul umflat.

Nu ne place ce e in jurul nostru. Ne enervam zilnic de cata nesimtire exista in jur.

dar cu toate astea........NU FACEM NIMIC

Asta cred ca ne face mai nesimtiti decat cei care ne enerveaza cu nesimtirea lor.

Un comentariu:

Toni spunea...

emigreazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa